Igår var det födelsedagskalas på mitt träningshängsställe som fyllde 5 år. Kalasandet innebar prova-på-pass, tårta, musik och feststämning i lobbyn mellan passen. Hur kul som helst! 
 
Bästa kompisen och jag som fortfarande är lite nya på stället tog till vara på chansen att prova på lite av passutbudet och körde 4 av 4 möjliga passstarter- perfekt att prova på nytt när passen bara är en halvtimme långa. 
 
Efter att ha värmt upp med SH´bam, som är skrattigt och ganska långt utanför vår comfortzon, fortsatte vi med att prova Bodypump, Hot Yoga och Body Balance. Bodypumpen kommer jag nog att försöka få in då och då mest för att jag inser att det är bra. Kanske inte det roligaste jag gjort men grymt bra. Efter yogan, som var världens lyxigaste halvitmme tillsammans med instruktören och bara 3 till, konstaterade jag att jag nog ger upp yogan nu. Bara att inse att jag nog gillar tanken på yoga betydligt mer än själva utförandet och att det nog inte är min grej. Då är Body Balance, som jag blev väldigt positivt överraskad av, betydligt roligare och lite mera "fysiskt". Mer jag. 
 
En lördagseftermiddag som var precis sådär fin som de ska vara och som inkluderade mycket av det där jag tycker om- en fin vän, umgänge, träning och endorfinrus! Tjoho!
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej